Kin Makelaars - Breda - Dongen - Rijen - Tilburg

Kin Makelaars

Zoek meer

Research & Marketing

Datgene bouwen waar de markt om vraagt. Inzicht krijgen in de wensen van kopers. Vastgoedondernemers op voorsprong zetten en creatief meedenken om tot het beste resultaat te komen. Een greep uit de redenen waarom we enkele jaren geleden de afdeling Research & Marketing hebben opgezet. Door de drie-eenheid “marktonderzoek, marketing en verkoop/verhuur” goed op elkaar af te stemmen halen we het maximale uit ieder project.  Met de door de jaren heen verzamelde data kunnen we in het voortraject van ontwikkelingen al een betrouwbare rol spelen.

Nieuwbouw-initiëring en -advisering

De juiste interpretatie van harde cijfers in combinatie met praktijkervaring vormen het fundament onder ieder project. Het onderzoeken, analyseren en bundelen van deze marktkennis zien wij als primaire taak en helpt onze opdrachtgevers bij het maken van beslissingen in zowel de ontwikkel- als verkoopfase. Binnen de onderneming is de kennis aanwezig om concepten, plattegronden, rendementen en de financiële haalbaarheid van projecten kritisch te beoordelen. We ondersteunen bij het vaststellen van de prijsstelling en marketing, de verhuur en de verkoop. Creatief meedenken over een realistische aanpak staat bij elk project centraal. Op eigen initiatief of in opdracht voeren wij tevens markt-, gebieds- en locatieanalyses uit.

Delen van je kennis

Kennis moet je delen vinden wij. Zo ook kennis over nieuwbouwlocaties. Partijen met elkaar in contact brengen en de vraag laten aansluiten bij de vraag. Dankzij ons brede netwerk kunnen wij de juiste partijen aan elkaar koppelen, onder andere op het gebied van ontwikkeling en financiering. Wij ontwikkelen graag nieuwe initiatieven, maar ook projecten die stilstaan, blazen wij met alle plezier nieuw leven in. Samen met aannemers en ontwikkelaars halen we zo het optimale rendement uit ieder project. Kin heeft daarbij ook de wensen en eisen van beleggers in beeld. Dit betreft alle grote institutionele beleggers van Nederland, maar ook lokale particuliere investeerders.

Moderne media

Met onze digitale nieuwsbrief informeren we maandelijks zo’n 18.500 woningzoekenden. Twee keer per jaar geven wij een woonkrant in de regio uit om o.a. nieuwbouwprojecten onder de aandacht te brengen. Wij willen echter meer dan alleen informeren, wij willen weten wat de klant bezig houdt. Door optimaal gebruik te maken van Social Media zoals Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram en vlogs kunnen we niet alleen klantgericht maar vooral klantspecifiek gaan informeren. Dit biedt eveneens de kans om doelgericht te adverteren.