Op een uitstekende locatie gelegen aan de rand van het stadscentrum van Tilburg biedt Regus u diverse flexibele kantoor mogelijkheden aan. Regus is gespecialiseerd in de verhuur van vaste- en flexibele kantoorruimte bij korte en lange huurovereenkomsten.
Regus Tilburg Het Laken heeft als alle Regus Business Centres wereldwijd, kantoorruimte in diverse afmetingen beschikbaar op basis van het door u gewenste aantal werkplekken; van 1 tot 100+. Van kantoren ingericht met één werkplek tot een gehele verdieping voor meer dan 40 werkplekken. Flexibiliteit is de kracht van Regus, die afgestemd kan worden op uw behoeften. U kunt vandaag gaan kijken en morgen starten. Daarnaast kunt u gebruik maken van de aanwezige algemene ruimten, zoals een operationele receptie, business lounge, keukens, koffiepantry’s, kopieerruimten, receptiefaciliteiten, vergader- en trainingsruimten etc. Ook kan Regus voor u per direct de telefoon (service) en internet verbinding realiseren.
De volledig ingerichte kantoorunits en meetingrooms zijn gelegen in het stadscentrum van Tilburg en op loopafstand van het Tilburg Centraal Station.
In de directe omgeving bevinden zich onder andere CZ, Interpolis, Brabants Dagblad en VGZ. Naast deze organisaties zijn in nabijheid te vinden: diverse restaurants, hotels en de bruisende binnenstad van Tilburg.
Kantoorruimtes:
Alle kantoorruimtes zijn turn-key (inclusief meubilair) en derhalve direct in gebruik te nemen. Hierbij is gebruik gemaakt van een hoogwaardige afwerking en is sprake van een zeer hoge mate van representativiteit.
Naast de mogelijkheid voor een privé kantoor bestaat ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de office campus of een virtual office (virtueel kantoor met postadres en telefoonbeantwoording). In de bijlage (brochure) treft u hier meer informatie over aan.
Op dit moment zijn er diverse mogelijkheden met onderstaande afmetingen:
- Kantooroppervlakte onderverdeling 1:circa 3 m²
- Kantooroppervlakte onderverdeling 2:circa 10 m²
- Kantooroppervlakte onderverdeling 3:circa 12 m²
- Kantooroppervlakte onderverdeling 4:circa 15 m²
- Kantooroppervlakte onderverdeling 5:circa 18 m²
- Kantooroppervlakte onderverdeling 6:circa 100 m² (deze ruimte is zelf in te delen)
Parkeerplaatsen:
Onder het kantorencomplex kunt u gebruik maken van afgesloten beveiligde parkeerkelder. Echter zijn in de omgeving voldoende mogelijkheden voor vrij parkeren.
Beschikbaarheid:
Sommige opties zijn per direct te aanvaarden, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Huurprijzen:
Voor iedere gebruiker wordt een aanbieding op maat gemaakt. Een en ander is namelijk afhankelijk van de wensen van een huurder. Neem contact met ons op, wij verwerken uw wensen en u ontvangt een persoonlijk voorstel.
Er zijn al mogelijkheden vanaf € 169,-- exclusief BTW per maand! Dit is dan all-in zonder bijkomende kosten.
Voorbehoud:
Deze aanbieding geschiedt onder het nadrukkelijk voorbehoud goedkeuring en aanvaarding van verhuurder.
Deze informatie wordt uitsluitend vrijblijvend aan meerdere geïnteresseerde aangeboden en is uitsluitend bedoeld voor het uitlokken van een reactie. Door aanvaarding van de vermelde condities of het uitbrengen van daarvan afwijkend aanbod wordt verhuurder niet gebonden, ook niet voor het doen van een tegenbod. Een overeenkomst komt slechts tot stand na overeenstemming over alle uitgangspunten en derhalve ook op ondergeschikte punten.
Deze informatieverstrekking is geheel vrijblijvend. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie wordt verstrekt zonder enige verantwoordelijkheid voor eventuele onvolledigheden en/of onjuistheden.
Fijn dat je verder wilt lezen. We gebruiken cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Dit gebeurt anoniem. Je gaat akkoord met onze cookies als je onze website blijft gebruiken. Op onze website kun je ook onze Privacy verklaring vinden.