Kin Makelaars - Breda - Dongen - Rijen - Tilburg

Kin Makelaars

Zoek meer

Research & Marketing

Kin werkt vanuit de stellige overtuiging dat een project maximaal rendeert wanneer de drie-eenheid marktonderzoek, marketing, verkoop/verhuur wordt gerespecteerd. Bouwen wat de markt wenst is het devies en inzicht verkrijgen in de wensen van de gebruiker is van cruciaal belang. Enkele jaren geleden hebben we daarom de afdeling Research & Marketing opgericht. Met het doel om vastgoedondernemers op voorsprong te zetten.Door te investeren in kennis van de markt en zodoende opdrachtgevers altijd een professionele onderbouwing te kunnen bieden.

De marketeers van Kin ondersteunen de opdrachtgever met duidelijke en relevante marktinformatie: gebaseerd op cijfers en praktijkervaring. Door continu relevante data te verzamelen en kundig te interpreteren, speelt Kin in het voortraject van ontwikkelingen al een betrouwbare rol. Deze gedegen marktkennis levert een stabiel fundament op voor verdere stappen. Net als de vergaande ondersteuning bij de marketing van deze projecten.

Initiëring en advisering bij nieuwbouwprojecten

Kin is in de loop der jaren uitgegroeid tot specialist in de initiëring, advisering en verkoop/verhuur van nieuwbouwprojecten. De bundeling van de actuele marktkennis en praktische ervaringen van de woningmakelaars, bedrijfsmakelaars en financiële dienstverleners, helpt opdrachtgevers bij alle beslissingen tijdens de ontwikkel- en verkoop/verhuurfase. Kin verricht uit eigen initiatief en in opdracht van derden marktanalyses, gebiedsanalyses en locatie-analyses. Als aanvulling op de ondersteuning bij grondbiedingen onderzoekt Kin tevens planologische procedures. Binnen de onderneming is bovendien de kennis aanwezig om concepten, plattegronden, rendementen en de financiële haalbaarheid van projecten kritisch te beoordelen. Tot slot ondersteunt Kin opdrachtgevers bij de prijsstelling en marketing, verhuur en verkoop. Creatief meedenken over een realistische aanpak staat bij elk project centraal.

Kennis nieuwbouwlocaties wordt gekoppeld aan breed netwerk

Kin koppelt de kennis over actuele nieuwbouw en potentiële locaties voor nieuwbouw aan partijen die geïnteresseerd zijn in de ontwikkeling en/of financiering. Voor kansrijke locaties die nog niet of niet adequaat zijn ingevuld, ontwikkelt Kin nieuwe initiatieven. Samen met aannemers, ontwikkelaars en beleggers kijken de specialisten welk type vastgoed optimaal aansluit op de vraag. Bij de invulling kan Kin uit een uitgebreid netwerk van beleggers putten. Op die manier lukt het ook om een stilstaand project nieuw leven in te blazen met een beter uitzicht op rendement. Kin heeft daarbij ook de wensen en eisen van beleggers in beeld. Dit betreft alle grote institutionele beleggers van Nederland, maar ook lokale particuliere investeerders.

Sociale media & marketing

Om een grotere rol te kunnen spelen in vraaggestuurd ontwikkelen en een optimaal bereik van doelgroepen, besteedt Kin extra aandacht aan de inzet van sociale media. Online enquêtes helpen mee om doelgroepen haarfijn te segmenteren. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram en weblogs zijn veelgebruikte instrumenten. Daarnaast biedt de inzet van sociale media de mogelijkheid om klantspecifiek te adverteren. Deze kennis en ervaring van digitale marketing staat uiteraard ook beschikking voor de opdrachtgevers bij advisering over de aanpak van de verkoop / verhuur van een project. Net als de digitale nieuwsbrief die maandelijks door zo’n 16.500 woningzoekenden wordt gelezen.

huis zoeken - kin makelaars